На 26.01.2016г в клуба
„Защита на потребителя“ към читалище „ Умение-2003“ постъпи жалба от
гражданин, закупил нов мобилен телефон от телекомуникационна
компания ТЕЛЕНОР. Същият е в гаранционен
срок, но дава повреда. Гражданинът връща телефона, компанията го приема за
поправка, но отказва многократно да предостави на потребителя оборотен такъв, макар че това е изрична клауза в договора между "Теленор" и купувача.
Доброволец-консултант от „Потребителски онлайн-център Умение“
помогна на потребителя да напише жалба до офиса на Теленор гр.Ямбол и се
обадиха на оператора за обяснение защо не се предоставя на потребителя оборотен
телефон. До 5-10 минути служителят на офиса намери оборотен телефон и той беше
предоставен на потребителя.
Няма коментари:
Публикуване на коментар